Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
Specialieji reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius civilinės būklės aktų įrašų registravimą, dokumentų valdymą;
kalbų mokėjimas – privaloma mokėti vieną iš užsienio kalbų (anglų, vokiečių, rusų) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
ankstesnė darbo patirtis – ne mažesnė kaip 1 metai;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti oratorinių gebėjimų;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.