Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius (S. Šimkaus g. 11)
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Dalyvauja rengiant Savivaldybės strateginį plėtros ir skyriaus strateginės veiklos planus bei savivaldybės biudžetą.
Vykdo skyriaus einamąją finansų kontrolę, administruoja skyriui priskirtas sutartis.
Rengia kuruojamos srities programų ir (arba) priemonių projektus, organizuoja patvirtintų programų vykdymą ir rengia ataskaitas. Teikia vyriausiesiems patarėjams informaciją ir pagalbą, reikalingą projektų įgyvendinimui.
Pagal kompetenciją ir įgaliojimus tvirtina (pasirašo) skyriaus specialistų parengtus sprendimus, išvadas, dokumentus ir (ar) jų projektus.
Kontroliuoja santuokų registracijos organizavimą, jas vykdo. Priima sprendimus dėl santuokos įregistravimo termino sutrumpinimo, pasirinktos santuokos įregistravimo ceremonijos vietos.
Įgaliojus savo kompetencijos klausimais atstovauja Klaipėdos miesto savivaldybės interesams teisme civilinės būklės aktų registravimo, įrašų atkūrimo, keitimo, papildymo, taisymo, anuliavimo bei juridinę reikšmę turinčių faktų nustatymo bylose.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – teisė.
darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
darbo patirtis srityje – 5 metai.
2023 metų uždaviniai:
1 užduotis: Vykdyti stebėseną ir analizuoti skyriaus darbuotojų darbą, susijusį su klientų aptarnavimu.
2 užduotis: Siekiant efektyvinti ir optimizuoti skyriaus darbą, atlikti skyriaus darbuotojų funkcijų peržiūrą.
3 užduotis: Bendrauti ir bendradarbiauti su savivaldybės administracijos vadovais ir atsakingais specialistais dėl skyriaus darbuotojų darbo ir klientų aptarnavimo sąlygų gerinimo.