Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius (S. Šimkaus g. 11)
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Priima ir nagrinėja prašymus bei dokumentus dėl santuokos registravimo, sudaro santuokos sudarymo įrašus, rengia ir išduoda santuokos sudarymo įrašus liudijančius išrašus, jų daugiakalbes standartines formas bei išrašus pagal Vienos konvenciją.
Vykdo užsienio valstybėse ir bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų santuokų apskaitą. Pareiškėjui pageidaujant rengia išvadas dėl asmens pavardės pakeitimo santuokos sudarymo įraše, kai santuoka buvo sudaryta užsienio valstybėje ir įtraukta į apskaitą.
Rengia ir išduoda pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą, jų daugiakalbes standartines formas, tuo tikslu vykdo prašymų ir dokumentų priėmimą.
Registruoja santuokas skyriaus patalpose ir norinčių įregistruoti santuoką asmenų pasirinktose vietose.
Tvarko santuokų registravimo kalendorių http://santuokos.klaipeda.lt ir užtikrina savalaikę bei aktualią informaciją dėl santuokos registravimo laikų užimtumo. Vykdo informacijos įkėlimą į savivaldybės internetinę svetainę apie ketinančius įregistruoti asmenis.
Rengia dokumentų, susijusių su santuokos registravimu, archyvines bylas ir jas perduoda į skyriaus archyvą.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – teisė;
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – edukologija (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;