Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius (S. Šimkaus g. 11)
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Organizuoja ir vykdo santuokų registravimą, koordinuoja civilinės būklės aktų – gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo, mirties ir jų papildymo, pakeitimo registravimą.
Priima ir nagrinėja prašymus dėl civilinės būklės aktų registravimo, keitimo, taisymo ir papildymo, vardo ir (ar) pavardės keitimo, rengia išvadas dėl asmens vardo ir/ar pavardės keitimo, jas teikia tvirtinti skyriaus vedėjui.
Sudaro civilinės būklės aktų įrašus, civilinės būklės aktų įrašų pakeitimo ar papildymo įrašus, parengia ir išduoda jų išrašus, teikia pasikeitusius duomenis apie asmenį Gyventojų registrui.
Skirsto skyriaus specialistams pagal kompetenciją per Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinę sistemą (MGVDIS) gautus asmenų prašymus.
Tikrina skyriuje įregistruotų civilinės būklės aktų įrašų atitiktį galiojantiems teisės aktams, juos tvirtina, pasirašo išduodamus civilinės būklės aktų įrašų liudijančius išrašus.
Tikrina dokumentus ir pasirašo pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą.
Vykdo pirkimo iniciatoriaus ir organizatoriaus funkcijas, nustatytas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašyme.
Teikia pastabas ir pasiūlymus dėl skyriui pateiktų vertinti Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų valstybės institucijų, Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos, Savivaldybės administracijos teisės aktų projektų, reglamentuojančių civilinės būklės aktų registravimą.
Vykdo ir užtikrina teisingos informacijos sklaidą Savivaldybės interneto svetainėje, rašytinę informaciją, skelbiamą skyriaus informaciniuose stenduose apie skyriaus teikiamas paslaugas.
Atlieka skyriaus vedėjo funkcijas, skyriaus vedėjui laikinai negalint vykdyti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – teisė (arba);
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;