Šiandien Klaipėdos miesto rotušėje buvo apdovanotos kalėdiniu laikotarpiu gražiausiai vitrinas Klaipėdoje papuošusios įmonės ir įstaigos.
Klaipėdos miesto savivaldybė kartu su dienraščiu „Vakarų ekspresas“ kalėdinių vitrinų konkursą rengia jau 24 metus, ragindami išorines vitrinas turinčias parduotuves, kavines ir įstaigas drauge kurti mieste kalėdinę atmosferą ir nuotaiką. Įvertinti, kaip vitrinos papuoštos, kasmet kviečiama profesionalų dailininkų, architektų, dizainerių, savivaldybės atstovų ir žurnalistų komisija. Už labiausiai patikusią vitriną taip pat buvo galima balsuoti ir portale www.ve.lt.
Šiais metais komisijos nariai vienbalsiai nusprendė pirmąją vietą skirti grožio salonui „Aidos studija“. Salono vitrinos sužavėjo estetika, tematika, vitrinomis pasakojama istorija bei nuotaikingumu. Antrosios vietos laimėtoju tapo Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras. Jo darbuotojai vitrinas papuošė ypač jaukiai – kalėdiniu laikotarpiu miestiečius languose džiugina ant sūpynių sėdintys angelai. Trečiąją vietą laimėjo drabužių parduotuvė „Gerry Weber“, įvertinta už estetiką.
Paskatinamaisiais prizais komisija taip pat nusprendė apdovanoti Klaipėdos apygardos teismą (už kalėdinių vitrinų visumą), už šventinę nuotaiką įvertintas užuolaidų ir namų dekoro salonas „Camileta“ bei baras-kavinė „Flamingo“, kurio lange puikavosi dekoratyvus laivas. Už estetiką paskatinamuosius prizus gaus kavos aparatų parduotuvė „Jura“ bei viešbutis „Navalis“, už grožį – studija „Beauty Chemistry“, o už skoningą puošybą – drabužių salonas „Kristida“.
„Džiugu, kad šiais metais vitrinose išvydome daugiau rankų darbo kūrybos. Iš širdies, o ne įmantriais pirktiniais žaislais sukurti vaizdai, atmosfera vitrinose - daug jaukesnė, šiltesnė. Jiems teikėme prioritetą, vertindami vitrinas. Pastebime, kad atsiranda ir konkurencija, pastangos išsiskirti, nustebinti“, – sveikindamas vitrinų kūrėjus sakė Simas Žaltauskas, Lietuvos dailininkų sąjungos Klaipėdos skyriaus narys.
Lietuvos dailės akademijos Klaipėdos fakulteto dekanas prof. Alvydas Klimas pažymėjo, kad protingas verslininkas visada išnaudos galimybę atkreipti į save dėmesį. „Papuošdamas savo vitriną kalėdiniu laikotarpiu verslininkas rodo pilietiškumą, pagarbą klientui ir visuomenei. Nuspręsti, kuri vitrina gražiausia, buvo nelengva. Komisija visas vitrinas apžiūrėjo, vertino, diskutavo. Buvo vitrinų, kurios tikrai nustebino gerąja prasme, buvo ir tokių, kurios nustebino blogąja prasme“, – sakė profesorius.
Gražiausių vitrinų kūrėjus pasveikinęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pritarė komisijos nariams, kad kalėdinių vitrinų papuošimas - tai duoklė geram skoniui, estetikai ir grožiui. „Mūsų siekis, kad būtų Klaipėdos senamiesčio gatvėmis praeiti ir papuoštomis vitrinomis pasidžiaugti, nes kiekvienas langelis mieste kuria šventę. Jeigu mes patys nekursime grožio – niekas nesukurs“, – kalbėjo meras, linkėdamas, kad įkvėpimas kalėdinių vitrinų kūrėjus lydėtų visus metus.