Bendras gyventojų aptarnavimo centras pasiteisino
Dėl šilumos ir vandens tiekimo gyventojams kylantys klausimai Klaipėdoje jau sprendžiami po vienu stogu. Savivaldybės valdomų komunalinių paslaugų įmonių – AB „Klaipėdos energija“ ir AB „Klaipėdos vanduo“ – klientai jau kone tris mėnesius turi galimybę naudotis bendru gyventojų aptarnavimo centru. Jis nuo gruodžio 1 d. veikia AB „Klaipėdos vanduo“ patalpose Ryšininkų g. 11. Per mėnesį čia vidutiniškai apsilanko apie 3 tūkstančius klientų.
„Pirmieji veiklos mėnesiai rodo, kad ši idėja pasiteisino. Manau, jog kol yra poreikis tiesioginiam kontaktui su paslaugų tiekėjais, išanalizavus bei įvertinus gyventojų lūkesčius, verta siekti ir gausesnio gyventojus aptarnaujančių įmonių subūrimo po vienu stogu“, – sako Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Bendrame AB „Klaipėdos energija“ ir AB „Klaipėdos vanduo“ klientų aptarnavimo centre klaipėdiečiai gali sudaryti sutartis, išsiaiškinti rūpimus klausimus tiek šilumos tiekimo, skolų, tiek vandentvarkos temomis. Mokesčiai čia nerenkami, apmokėti sąskaitas gyventojai kaip ir iki šiol gali internetu bei įprastose įmokų priėmimo vietose – bankuose, pašto skyriuose, spaudos kioskuose ir kt.