POZITYVIUS POKYČIUS ŠVIETIME SKATINA KLAIPĖDOS MIESTO LYDERIŲ KLUBAS
Kaip suartinti mokytoją ir šiuolaikinį mokinį? Šeimą ir mokyklą? Kaip švietimo sistemai prisitaikyti prie besikeičiančios visuomenės poreikių? Kokios efektyvių mokyklų sėkmės istorijos kitoms parodytų veiklos kryptį, skatintų žinių, nuostatų, gebėjimų, komunikacijos pokytį? Šios ir kitos problemos, idėjos buvo aptartos mokyklų vadovų, mokytojų, mokinių ir tėvų forume, vykusiame š. m. balandžio 7 d. LCC tarptautiniame universitete.
Forumo „Kokių pokyčių švietime reikia Klaipėdos miestui?“ tikslas – inicijuoti švietimo pokytį Klaipėdos mieste. Tai siekis suvienyti miesto politikų, mokyklų vadovų, pedagogų, mokinių, tėvų jėgas ir sukurti tokį sąveikos modelį, kuris būtų paremtas bendra filosofija, tarpusavio pasitikėjimu ir veikiantis visose mokyklose. Per šimtas dalyvių, tarp kurių buvo Švietimo ir mokslo viceministrė Genoveita Krasauskienė, Klaipėdos miesto mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė, Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narys Vytautas Čepas, Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Ugdymo departamento Švietimo skyriaus vedėjos pavaduotoja Virginija Kazakauskienė diskutavo, dirbo grupėmis, ieškojo ir plėtojo idėjas, kokie sisteminiai pokyčiai būtini miesto švietime šiuo metu, kokius mokyklų veiklos aspektus būtina tobulinti. Forumą moderavo Kotryna Gotberg, konsultacinės įmonės Primum Esse mokymų grupės vadovė.
Forumo pabaigoje savo patirtimi ir įžvalgomis dalijosi Natalija Kaunickienė, „Lyderių laiko 2“ konsultantė, Šiaulių Salduvės progimnazijos direktorė.