Pradžia
Lt En

TURIZMO RECEPTAI KLAIPĖDOS REGIONUI

TURIZMO RECEPTAI KLAIPĖDOS REGIONUI

Š. m. rugsėjo 26 d. Klaipėdoje vyko turizmo forumas „Sėkmės receptai Klaipėdos regionui“, skirtas 2016 m. Pasaulinei turizmo dienai paminėti. Forumo tikslas – sukurti ilgalaikę regiono komunikacijos platformą, skirtą regioninio bendradarbiavimo turizmo sektoriuje efektyvumui didinti, gerosios patirties mainams bei inovatyvių sprendimų ir idėjų paieškai. Forumas sutelktė 150 dalyvių iš įvairių organizacijų  turizmo verslo, savivaldos, taip pat politikų, akademinės bendruomenės.

„Klaipėdos regionas – vienintelė Lietuvos teritorija, išsiskirianti prieiga prie Baltijos jūros, turinti jūrų uostą. Regionas žavi Lietuvos ir užsienio šalių turistų pamėgtais kurortais ir teikiamų turizmo paslaugų įvairove. Tačiau vis dar turime ieškoti bendrų sprendimo būdų kaip išnaudoti esamą potencialą ir išnaudoti turimus resursus ištisus metus“,  kalbėjo asociacijos „Klaipėdos regionas“ prezidentas Vytautas Grubliauskas. Prezidentas pažymėjo, jog regionas yra vienas iš aktyviausių ir bendradarbiavimo dvasią išlaikusių Lietuvos regionų po įvykusios reformos, kuris suprasdamas regioninę svarbą ir esančią perspektyvą, sujungė visas regione esančias savivaldybes į vieną struktūrą.

Šiuo meti regione veikia 2010 m. įkurta pirmoji ir vienintelė Lietuvoje regioninė turizmo taryba, 2012 m. įkurta Klaipėdos regiono savivaldybių asociacija, kurios aktyviai bendradarbiauja ir kuria vieningą regiono turizmo įvaizdį.

Sveikinimo žodį forume taip pat tarė ir LR Ūkio ministerijos turizmo politikos skyriaus vedėjas dr. Renaldas Čiužas, pasidžiaudamas regiono iniciatyva ir įvertindamas tokios auditorijos susibūrimo svarbą ir reikšmę.

Turizmo forumo pranešimą skaitė dr. Gitanas Nausėda, kuris pažymėjo, kad turizmo verslas nusipelno didesnio nei standartinio valdžios dėmesio ir turėtų būti skatinamas PVM ir kitų mokesčių lengvatomis. Galbūt reikėtų svarstyti tai, kad šio sektoriaus dalį sumokamo pelno mokesčio palikti savivaldybėms. Jos taptų suinteresuotos tokio verslo plėtra savo teritorijose ir galutiniu rezultatu.

Žvilgsniu iš šalies į Klaipėdos regiono turistinį atraktyvumą taip pat dalijosi pranešėjai: Europos tarybos IDS dėl kultūros kelių biuro pirmininkas Alfredas Jomantas, skaitmeninių sprendimų agentūros vadovas Tomas Nemura, viešbučių ir restoranų asocijacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė, Klaipėdos universiteto socialinių pokyčių centro vadovas Liutauras Kraniauskas, Nordic Aviation Group marketingo vadovas Erik Sakkov (Estija). Diskutuota apie Klaipėdos regiono įvaizdį, jo privalumus ir trūkumus, kalbėta apie komunikacijos ir bendradarbiavimo problemas Klaipėdos regiono turizmo verslo, valdžios, informavimo institucijose.

 

 

Jūsų vardas
Jūsų el. pašto adresas
Klaidos arba netikslumo aprašymas
Loading
Gyventojams
Skip to content