GELEŽINKELIO BĖGIAI – PADIDINTO PAVOJAUS ZONA
Siekiant išvengti tragiškų nelaimių, užtikrinti gyventojų saugą geležinkelio keliuose ir jų įrenginių apsaugos zonoje, Klaipėdos miesto savivaldybė pritaria AB „Lietuvos geležinkeliai“ raginimams, kad klaipėdiečiai, atsidūrę padidinto pavojaus zonoje, siekdami sutrumpinti kelią ir eidami per geležinkelių bėgius, būtų ypač dėmesingi ir atkreiptų dėmesį į perspėjančius ženklus. Tragiškų nelaimių vietose, kur pašaliniams vaikščioti griežtai draudžiama, deja, nemažėja. Tai patvirtina ir Geležinkelių infrastruktūros direkcijos atlikta geležinkelio transporto eismo įvykių priežasčių analizė. Tyrimas parodė, kad Lietuvoje gyventojai vis dar yra linkę nepaisyti draudžiamų ženklų, pažeisti taisykles ir eiti per geležinkelio bėgius draudžiamose vietose ir dėl to tampa nelaimingų atsitikimų aukomis.
Anot tyrimo, 2016 metais Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo užfiksuoti 126 atvejai, kai pašaliniai, su geležinkelių transporto eismu nesusiję asmenys, keldami pavojų sau, kitiems eismo dalyviams bei saugiam geležinkelių transporto eismui, pažeidė Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymą. Net 61 iš 126 nusižengimų baigėsi avarinėmis situacijomis ar eismo įvykiais, kurių metu nukentėjo žmonės ir buvo padaryta žala geležinkelių transportui.
Pridedamoje atlikto tyrimo schemoje pažymėtos vietos, kur dažniausiai žmonės daro klaidas ir laužo taisykles. Skaudžiausia, kad pažeidus taisykles, atsiperkama ne baudomis, o sumokama per didele – savo sveikatos ir gyvybės kaina.