Pamario gatvė pasikeis neatpažįstamai
Klaipėdos miesto savivaldybėje iškilmingai pasirašyta Pamario gatvės rekonstrukcijos darbų sutartis. „Iki šiol Pamario gatve einantis kelias buvo labai siauras, jame nuolat susidarydavo spūstys, o dabartinė būklė nebeatitiko šiuolaikinių kelių standartų, transporto srautų ir jais vykstančių žmonių poreikių. Kelyje buvo gausu skersinių ir išilginių įtrūkimų, provėžų, duobių, jo dangos kraštai ir kelkraščiai yra nutrupėję, o pati kelio danga taisyta pavieniais asfaltbetonio lopais. Tačiau situacija pasikeis kardinaliai“, – teigė sutartį pasirašęs Klaipėdos m. savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas.
Darbus numatoma pradėti jau šį pavasarį, jie truks apie dvejus metus. Rekonstrukcijos projektas apims šiaurinėje Klaipėdos dalyje esantį strategiškai svarbų keturių kilometrų kelio ir jį supančios infrastruktūros ruožą nuo I Melnragės Lideikio žiedinės sankryžos iki Klaipėdos miesto ribos. Kelio rekonstrukcijos darbai bus vykdomi trimis etapais. Siekiant Melnragės, Girulių ir Karklės gyventojams bei pajūrio svečiams sukelti kuo mažiau nepatogumų, darbai numatomi vienu metu tvarkant tik vieną tam tikros kelio atkarpos juostą, eismui paliekant kitą kelio juostą. Projekto metu didelis dėmesys bus skiriamas ne tik kelio dangos, bet ir jį supančios infrastruktūros atnaujinimui bei išplėtimui. Žmonių patogumui numatoma atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takus, gatvės apšvietimą, suoliukus ir autobusų stotelių paviljonus, įrengti papildomas automobilių stovėjimo aikšteles bei elektromobilių krovimo stotelę.
Pasak „Lemminkainen Lietuva“ generalinio direktoriaus Jono Davidavičiaus, projekto metu taip pat bus atnaujinamas lygiagrečiai kelio einantis vaizdingas pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Juo alternatyvius keliavimo pajūriu būdus besirenkantiems žmonėms bus daug maloniau keliauti.
„Šiuo keliu vyksta itin intensyvus transporto priemonių eismas – juo nuolat keliauja Melnragės, Girulių, Karklės gyventojai, taip pat jį renkasi pajūrį lankantys svečiai. Todėl po rekonstrukcijos kelias taps ne tik gerokai patogesnis, bet ir saugesnis gyventojams, tikimės, kad tai padės sumažinti spūstis. Per daugiau nei 40 metų kelio būklė neatitinka šiuolaikinių saugumo standartų bei gyventojų poreikių, todėl jo atnaujinimo darbus buvo būtina planuoti kuo skubiau. Simboliška, kad šio mėnesio pradžioje susijungus korporacijoms „Lemminkainen“ ir YIT, šis projektas žymi vieną pirmųjų susivienijusių kompanijų darbų. Neabejoju, kad nuo vidinės įmonių kultūros neatsiejamą reiklumą kokybei, aplinkosaugos ir darbų saugos standartams bei juos geriausiai atskleidžiančius rezultatus netruks įvertinti tiek šiaurinės Klaipėdos miesto dalies gyventojai, tiek pajūrio svečiai“, – džiaugėsi J. Davidavičius.